Tuesday, February 22, 2011

tak larat... tak larat...

23.02.2011

Hari ni hari rabu. Bebetul rasa tak larat. Naper tak tau ler. Semalam aku masak sambal ikan bilis + tempe goreng. Aku buat tu sempena ada makan - makan kat opis hari ni for lunch hour. Meriah gak makan tengah hari tadi kat opis ni, daripada bos sampai lah kuli2 ni, makan together bersimpuh dilantai. Aku tak leh simpuh dah, aku kena bersila sampai kena menatang laa pinggan nasi tu. Hehehehe....

Macam - macam lauk ada, ada lauk gulai ayam, sambal ikan bilis, sayur batang keladi, budu, ikan panggang, ikan goreng, ikan masin, ulam timun, ulam kacang botol, terung goreng bercili, apa lagi yer... ada lagi, keropok keping. Rasanya itulah diantaranya kut. Kenyang tul makan... sambil sendawa yer pun besau... peyut pun dah kedepan sesangat dah rasa... huhuhuhu... Tak sempat nak snap gambor... sebab masing2 dah kenyang n lauk dah habis... hihihihihihi....

Kepala dah tepu sebab banyak makan ler ni... otak pun nak wat kerja pun cam payah jer... tambah lagi hari ni aku tak larat... dok ghok orang ganu kata... sakit pinggang dan dok ghok... huhuhuhu... dari semalam lagi, mulut aku ni nak makan buah mempelam. sedap yer mempelam... kecur air liur aku lagi...

Ma, tolong buat kan jeruk mempelam... ngegada tul aku ni. Dah tua bangka pun, duk ngan mak lagi then siap order ngan ma macam2... hehehehe... anok ngadedededede..... nasib laaa...

No comments:

Post a Comment