Saturday, February 19, 2011

Hari Yang Suram...

17.02.2011

Tak ku sangka, tak ku duga, perkara ini telah terjadi... benar benar terjadi... dan bila dah terkena, terasa diri ini dilanggar prime mover yang bawak kontena seberat - beratnya... Allah menguji aku, dan aku terus diuji... Ya Allah, tabahkanlah hamba Mu ini dengan seadanya....

Tengahari baru aku tersedar, duit belanja dah ghaib... ok fine... then satu lagi baler, cek client yang berjumlah RM 27,000.00 ghaib plak... adoiiii... meraung aku sendirian, no words to say just meraung sepuasnya... air mata ni tok sah katalah, bagai air hujan yang lebat sesangat... terasa diri ini tak guna dengan amanah dan tanggungjawab yang telah diberikan. Ya Allah, apalah dosa ku hingga di duga sebegini. Begitu berat dugaan kali ini... alhamdulillah, aku di duga lagi... :) senyum dalam terpaksa...

Hari ahad bersamaan 20.02.2011, aku mencari lagi cek itu, kemanakah 'beliau' menghilang... kemana pergi... tapi still tak jumpa... kenapa? kenapa? kenapa?... hari ini, aku bebenar pasrah... Jika benar ini dugaan dari Allah, aku redha... tapi ini hasil khianat sesama manusia, Ya Allah limpahkan beliau balasan yang setimpal... Amin...

No comments:

Post a Comment