Thursday, July 30, 2009

Malam yang bosan...

Bosan sungguh malam ni. Apa nak dibuek... buka radio online tak dapat dapat. Nak tido tapi terasa rugi bangat lak tido malam ni. Apa nak di buat ni, apa lagi, update blog laa... apa content? No idea maa... masa kerja, ada macam - macam nak tapi dalam blog, tapi masa free cegini, kering idea... apa nak ditaip, aku pun tak tau...

Sunyilaa beb... harap ada haris jer, leh jadi penghibur hati yang bosan ni. Skang haris tido, tapi kalau dia jaga, haram aku nak sentuh laptop ni. Susah... dia yang jadi bos plak nanti. Dah besor anak ibu skang.. pejam celik, pejam celik, skang haris dah setahun 7 bulan. Sonotnya, gi mana2 mesti nak bawak dia. Tapi masa gini, bawak dia gi jalan2, bengang gak, sebabnya skali kuar, tak nak balik. Nak lepaskan diri buat seketika... aku plak yang susah, sebab nak solat laa, nak ni laa.. nak tu laa.. tapi dia rileks jer... dia tetap ngan dunia dia. Rasanya dah tiba haris untuk hantar ke nursery. Tapi aku bebetul dilema ni... mana taknya, wanku dia jaga dari kecik lagi. Then tetiba skang aku nak hantar dia nursery. Then mak aku plak cam tak setuju dengan cadangan tu. Bukan niat dihati nak sakitkan hati dia ataupun tak percayakan dia, tapi sesungguhnya aku kesiankan dia. Dah laa, ada husna skang ni, then haris plak lasak. Then jaga cek lagi, penat dia. Kesian. Tapi mak aku tetap berkeras nak jaga si haris gak. Cam ner ni, apa yang patut aku buat? Bebetul dilema skang.

Tak pun aku hantar jer si haris gi nursery. Keraskan hati n kuatkan semangat. Uwaa... tak tau nak buat cam ner skang... tanya hubby pun, jawapannya suka hati. Kalau ikutkan hati, baik tak yah tanya... aku buat jer keputusan sendiri... tak membantu langsung....

Haaa... sementara aku ingat ni, nak ucap takziah utk mc jue sekuarga sebab baru jer kehilangan baby twin (yang spesis ngan aku) tapi dia dapat boy. Bukan rezeki la tu. Nama yang diberi, al - amin dan al - iman. Diorang tak der masa dalam kandungan, baru jer 3 bulan lebih. Tak per mc jue, cuba lagi. Aku pun nak tambah lagi gak ni, tapi lum ada rezeki lagi. Tengah berusaha... usaha tangga kejayaan. Jap.. nak layan hafiz jap... masih jelas...then akim plak... bengang.... best gak layan.

No comments:

Post a Comment